1. Müştəri məhsulu təhvil aldığı anda qaytarmaq istərsə:

– Əgər sifariş edilən məhsul müştərini əsaslı səbəblə qane etmirsə ( sifarişə uyğun olmayan məhsul isə, məhsulun üzərində fiziki qüsur varsa) qaytarış edə bilər. Bu halda kuryer geri qaytarma aktı tərtib edir, tərəflər təsdiq etdikdən sonra məhsul kuryer tərəfindən anbara təhvil verilir.
Müştəri online ödəmə etmişsə qaytarış aktı əsasında əlaqədar banka ödəmənin geri qaytarılması üçün müraciət edilir. Bankın daxili proseduruna uyğun olaraq pul müştərinin hesabına geri ödənilir.

2. Müştəri məhsulu təhvil aldıqdan 14 gün içərisində qaytarmaq istərsə:

– Müştəri qaytarmaq istədiyi məsulları bütün aksessuarları və qaimə ilə birlikdə orijinal qutusuna yerləşdirirək bizimlə əlaqə saxlamalıdır. Məhsullar yoxlandıqdan sonra dəyərləndirilərək müştərinin istəyinə uyğun olaraq dəyişdirilə və ya qaytarıla bilər. Məhsul geri alındıqdan sonra nəğd şəkildə ödəmələrdə pul nəğd olaraq kassadan müştəriyə geri ödənilir. Digər hallarda əlaqədar banka ödəmənin geri qaytarılması üçün müraciət edilir.Bankın daxili proseduruna uyğun olaraq pul müştərinin hesabına geri ödənilir.
– Qaytarışlar yalnız saat 9.00-17.00 ( bank kartı ilə ödənişlə qaytarılan məhsullar I-V günlər ) arası həyata keçirilir.
Önəmli məlumatlar:

Elektrikli məhsullarda qaytarış və ya dəyişmə üçün səlahiyyətli servis tərəfindən raport olmalıdır.
Kəsilərək və xüsusi sifariş əsasında satılmış məhsullar geri qaytarılmır
Montaj edilmiş və ya servis tərəfindən qurulmuş məhsullar geriqaytarılmır
Korporativ satışlarınqaytarılmasında şirkətimizə faktura tərtib edilməlidir.